Kalender

December
M T O T F L S
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Januar
M T O T F L S
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

KM Løbeskole - uge 3 - 2019

Vil du gerne:

Kunne løbe 5 km eller 10 km eller forbedre dit løb på distancerne

Komme i form og føle velvære

 

- så kan vi hjælpe dig til målet.

 

Nu har du chancen for at komme i gang med løb.

Kolding Motion tilbyder et intensivt og struktureret træningsforløb for alle fra 15 år og opefter, der hjælper dig i form til at løbe 5/10 kilometer på 12 uger.

5 km-holdet er både for absolut begyndere og for dig, der har løbet lidt.

Deltagelse på 10 km-holdet kræver, at du i dag kan løbe 2 kilometer (el. ca. 15 minutter)  – vi hjælper dig fra de 2 til de 10 kilometer.

 

Kan du svare ja til ovenstående spørgsmål, og vil du gerne være mere aktiv, så har Kolding Motion et tilbud til dig, som du ikke kan sige nej til.

Med start i uge 3 og afslutning i uge 14 arrangerer vi løbetræning for begyndere, let øvede og dig, der gerne vil i gang igen efter en skade. 

 

Vi løber mandag og onsdag kl. 17.00 og lørdag kl.10.00 fra Bøgelund i Bramdrupdam.

Vi har programmet og trænerne – men det er dig, der skal møde op med motivation og lyst til at komme i gang eller blive endnu bedre.

Opstart af Løbeskolen: Første træningsaften er mandag den 14. januar 2019, kl. 17.00 fra Bøgelund.

Træningsprogram bliver udleveret ved træning.

Det er gratis at deltage de første par gange – derefter opkræves 300,00 kr. for begyndertræningsperioden, hvilket ligeledes dækker medlemskab af Kolding Motion resten af året.

 

 

Her går du til betaling - 300 kr.

 

Vel mødt:

Kolding Motion

Bøgelund

Bramdrupskovvej 40

6000 Kolding

 

Holdopdeling:

Hold 5. Løbeskole 5 km (absolut begyndere)

Hold 4. Løbeskole 5 km (let øvede)

Hold 3. Løbeskole 10 km (let øvede)

Hold 2. Løbeskole 10 km (øvede / rutinerede)

 

Kontaktperson:

Ejgil Eriksen, tlf. 26 10 95 68

Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

www.koldingmotion.dk

 

Gode grunde til at møde op:

• Du kommer i form og når dit mål: 5 eller 10 km

• Du får et intensivt forløb med tre gange træning om ugen

• Du lærer nye mennesker at kende i et tæt klubfælleskab

• Du får frisk luft, motion og velvære

• Der er altid nogen at løbe sammen med, som er på dit niveau

• Det er nemmere at komme afsted, når man har en aftale

• Der er mulighed for at udvikle det sociale fællesskab i klublokalet bagefter

• Du får mulighed for at dele dine erfaringer med andre 

• Sandsynlig "bivirkning": Godt humør Smile